Reklaamidega Netflix jõudis esimeste kasutajateni

#netflix
2 min lugemine

Vähemalt esialgu pole kasutajale teada, kui palju reklaame tuleb järgmisena avatavas filmis või seriaalis ära vaadata.

 

Reklaamidega Netflixi soodsam pakett on jõudnud kasutajateni mitmes suures riigis – Austraalias, Mehhikos, Saksamaal, Hispaanias jm. Selle peamine boonus kasutajate jaoks on odavam hind, vastutasuks tuleb filmide ajal vaadata reklaame. Küll aga pole kunagi teada, palju neid reklaame tuleb.

Mõne euro võrra soodsam kuumakse toob filmide vahele reklaamid, kuid esimestele kasutajatele on silma jäänud nende ennustamatus. Netflixi sõnul tuleb ennast valmis panna keskmiselt 4-5 minutiks reklaami vaatamiseks tunnis, kirjutab The Verge. Umbes nii see ka on, kuid reklaamide ilmumise hetk on ootamatu nagu ka nende hulk.

Nii on mõnel filmil reklaamid alguses ja keskpaigas, mõnel pole üldse, mõnel ainult alguses ja mõnel mitmes eri kohas. Reklaamid on 15 või 30 sekundit pikad ja üsna standardsed, mida veebiavarustes ikka kohtab.

Kuid kõige suurem reklaamidega paketi miinus tundub olevat see, et kõiki filme ei saagi vaadata. Nimelt on osadel saadetel ja filmidel juures punane tabaluku märk, mis annab mõista, et ligipääs sellele puudub. Kui mõni neist siiski avada, avaneb võimalus valida kõrgema hinnaga pakett.

Kui välja jätta reklaamid ja teatud sisule ligipääsu puudumine, siis on tegu ikka sama Netflixiga. Videokvaliteet on piiratud 720p-ga ja allalaadimise võimalus puudub, et saaks vaadata hiljem ilma netiühenduseta.

 

Hardi õppis Balti filmi- ja meediakoolis ning töötab vabakutselise režissöörina, aga tema argipäeva mahub nii kooli täienduseks kui kõrvale ka mitmeid hobisid. Reisimise ning filosofeerimise kõrval katsetab Hardi ka erisuguseid digitehnoloogilisi süsteeme, programme, portaale ja rakendusi, et selgitada välja need, millised aitavad oma elu kvaliteetsemalt korraldada.