Face ID on vaieldamatult üks mugavamaid võimalusi oma telefoni privaatsuse tagamisel. Tänu sõrmejäljesensori puudumisele on see ka paraku ainus mugavusvõimalus kasutaja identifitseerimisel. Ometi võib paratamatult tekkida olukordi, kus Face ID mingil hetkel keeldub teadmata põhjusel koostööst. Anname siin sellise olukorra jaoks mõned lihtsamad näpunäited, enne kui telefon parandusse viia.
Kontrolli oma telefoni Face ID sätteid
Esimese asjana tuleks üle vaadata telefoni Face ID sätted. Selleks mine oma telefoni sätetesse ning vali sealt Face ID & Passcode. Peale oma parooli sisestamist saad sa kontrollida, kas su Face ID on üldse sisselülitatud. Face ID pakub ligipääsu erinevatele funktsioonidele, nii et vaata, kas kõik need on ikka aktiveeritud.
Kontrolli ekraanikaamerat
See võib tunduda küll liiga endastmõistetavana, kuid vaata, et su ekraanikaamera objektiiv oleks täiesti puhas. Vajadusel puhasta seda pehme ja niiske lapiga ning kuivata seejärel. Isegi sõrmejälg võib osutuda segavaks faktoriks.
Kontrolli operatsioonisüsteemi
See võib taas tunduda liiga elementaarsena, kuid vahel võib vananenud operatsioonisüsteem esile kutsuda anomaaliaid telefoni käitumises. Igaks juhuks värskenda oma iPhone’i operatsioonisüsteem kõige värskema versiooni peale. Telefoni operatsioonisüsteemi olukorda saad vaadata, kui avad telefoni sätted, valid sealt General ja Software Update.
Taaskäivita iPhone
Jällegi üks esimesi asju, mida telefoni kummalise käitumise puhul teha. Telefoni taaskäivitamine võib aidata paljude probleemide korral.
Lähtesta Face ID
Mis halvasti, see uuesti. Kui avad telefoni valiku Face ID & Passcode, siis leiad sealt punase kirjaga valiku Reset Face ID. See eemaldab telefonist sinu eelmise ’näo’ ning laseb sisestada uue.
Kui ülaltoodud nippidest kasu ei olnud, ning Face ID endiselt ei funktsioneeri, siis pole muud, kui pead pöörduma abi saamiseks spetsialistide poole.