Telia iseteenindust külastab ühes kuus keskmiselt 100 000 inimest, kelle tagasiside põhjal oleme parendanud nii iseteeninduse asukohta kui ka menüü loogikat. 

 

“Küsime oma klientidelt aktiivselt tagasisidet, kuidas oma digikanaleid kliendisõbralikumaks arendada. Seni saadud tagasiside on viidanud nii Telia välisveebi ülesehitusele kui info leitavusele iseteeninduses,” lausus Telia Eesti digikanalite tootejuht Katre Kuulpak.

Kuulpaki sõnul võeti eelmise aasta sügisel kliendi liikumine Telia välisveebis ja iseteeninduses aktiivsemalt luubi alla, mille käigus kaardistati põhilised navigatsiooni valupunktid ja võimalikud lahendused. Selle tulemusel on tänaseks viidud iseteenindus peamenüüst välja segmendi valikute kõrvale, samuti on muudetud menüüpunktide nimetusi.

Iseteenindus on saanud endale era- ja ärikliendi valiku kõrvale omaette otsetee:


Menüüpunktide nimetused on muutunud arusaadavamaks, samuti on eemaldatud ebapopulaarsed valikud:

Viimastel aastatel on märkimisväärselt kasvanud inimeste valmidus kasutada igapäevaseks asjaajamiseks Telia digikanaleid. Sellest tulenevalt arendatakse Telia iseteenindust jätkuvalt edasi ning järgmised uuendused jõuavad klientideni hiljemalt suve alguses.

Telia iseteeninduses on klientidel võimalik jätkuvalt saada ööpäevaringselt abi, alustades arvete tasumisest ja lõpetades võimalusega teha oma teenustele tehnilist diagnostikat. Arendame hetkel nii Telia kodulehte kui ka iseteenindust tervikuna mugavamalt kasutatavamaks ning loodame seda juba õige pea meie klientidega jagada,” lausus Kuulpak.