Telia e-poes on nüüd uus tarneviis – Wolt kuller

#e-pood #kuller #Wolt
4 min lugemine

E-poed muutuvad aasta-aastalt üha populaarsemaks. See pole ka ime, kuna internetist oste sooritades saab seda teha endale sobival ajal, ei pea ise kusagile kohale minema ning valiku tegemiseks on piisavalt aega. Lisaks pole ka järjekordi.

 

Küll aga peab arvestama, et erinevalt tavakauplusest, ei saa internetist tooteid tellides neid kohe kätte. Tavaliselt peab ikka päeva või paar ootama, kuni kuller sinuni jõuab või paki automaati toimetab. Üldjuhul ei ole see muidugi probleem ning klient on sellega ka arvestanud.

Kuid vahel tahaks siiski, et e-poe pakid jõuaksid kohale tundidega. Näiteks olukorras, kus mõne kingituse ostmine on jäänud viimale hetkele. Või siis on mingit toodet küll kiirelt vaja, kuid ajaliselt lihtsalt ei ole võimalik poodi minna. Muidugi ei tasu unustada ka mugavust, sest on ikka mõnus küll, kui tellitud kaup loetud tundidega kohale jõuab.

 

Telia e-poes on uus tarneviis – Wolt kuller

Eelpood kirjeldatud olukordi aitab nüüdsest lahendada Telia E-poes pakutav Wolt tarne. Nagu nimigi ütleb, on sellisel juhul tegemist transpordiviisiga, mille raames toimetab kauba tellijani Wolt-i kuller. Ja täpselt nii nagu Wolt-i puhul tavaks, tehakse seda väga kiiresti, ehk loetud tundide jooksul. Seega tegeleb üks konkreetne kuller ainult ühe kliendi tellimusega ja seda võimalikult kiiresti.

 

Kuidas see töötab?

Tehniliselt toimib Wolt kulleriga tarneviis sarnaselt näiteks toidu tellimisele. Ehk, tellimuse saabumisel, läheb kuller Telia esindusse, saab sealt kauba ning viib selle seejärel otse kliendile. Seega tarnitakse kaup otse Telia poest mitte kesksetest ladudest, mis asuvad reeglina linnast väljas. Nii on võimalik ajaliselt tagada väga kiire tarne. Samas aga peab soovitud toode esinduses olemas olema.

Lisaks peab klient ise asuma kauplusele piisavalt lähedal. Täpsemalt ei tohi tarneaadress olla poest kaugemal, kui 5 kilomeetrit. Samuti ei saa nii mõistetavatel põhjustel tarnida väga suuri kaupu (näiteks telereid).

Kui rääkida kellaaegadest, siis on teenus seotud esinduste lahtiolekuaegadega. Täpsemalt pakivad juba nimetatud Tallinna, Pärnu, Tartu ja Narva esindustes Wolt-i tellimusi kuni poolteist tundi enne sulgemist.

Muidugi ei pea klient ise kõiki neid nüansse teadma ega meeles pidama. Tegelikkuses toimib süsteem nii, et kui kõik eeltingimused on täidetud, ilmub Telia e-poes tarneviiside valikusse muude võimaluste kõrvale ka Wolt.

 

Kui ruttu kaup tuuakse ja palju see maksab?

Wolt-i puhul on tarneajaks kuni 1,5 tundi. Seega saab sel viisil kauba päriselt kätte loetud tundidega peale tellimuse kinnitamist. Võib isegi öelda, et kiiremini, kui ise tavapoodi minnes, sest edasi-tagasi sõit, parkimine, järjekorras ootamine jne., see kõik võtab aega.

Tavapäraselt maksab Wolt tarne aga 9,9 €. See on küll pisut kallim, kui tavapärane kullerteenus, kuid mitte oluliselt.

 

Mida veel teadma peab?

Hetkeseisuga ei toimi Wolt tarne veel kõikjal, kuid siiski nendes suuremates linnades, kus asuvad Telia esindused. Ehk siis Tallinnas (Rocca, Kristiine, Ülemiste) Tartus (Lõunakeskus, Kaubamaja), Pärnus (Port Artur) ning Narvas (Fama). Seega on kõikides nende poodide ümbruses asuvatel klientidel võimalus uudset tarneviisi kasutada.

Ära võiks veel mainida, et klient ei pea omama Wolt-i rakendust, vaid kasutatakse ikka harjumuspärast Telia e-poodi. Wolt-i tarne valimisel saab klient lihtsalt lingi, mille kaudu on võimalik kulleri liikumist jälgida.

Lisaks ei saa hetkel tehnilistel põhjustel kasutada vana-uueks ning finantseerimisteenuseid, ehk vana seadet ei saa tagastada ning soetatava kauba eest tuleb kohe täies mahus tasuda.

Nagu e-poodide puhul ikka, kehtib ka Wolt tarneviisi kasutades 14 päevane tagastusõigus. Küll aga ei saa kaupa tagastada otse kullerile, vaid selle peab viima kas esindusse või pakiautomaati.

 

Kokkuvõtteks

Kokkuvõtteks võiks öelda, et lisandunud on üks väga mugav ja kiire viis oma e-poe kasutuskogemuse parandamiseks. Olukordades, kus ei ole aega või võimalust ise poodi minna, saab nii kaubad siiski ruttu kätte.

Mina kirjutan peamiselt nutitelefonidest ja nendega seonduvast (rakendused, hooldamine). Samuti annan ülevaateid arvutitest ja nende lisaseadmetest – kuidas oma seadmete eest hoolitseda ja mismoodi valikut teha.