Saame tuttavaks: Katriin Tšepurin muudab läbi digiesinduste Telia klientide elu mugavamaks

#Katriin Tšepurin #Telia inimesed
3 min lugemine

Esitasime 10 küsimust Telia standardteenuste müügiprotsessi juhile Katriin Tšepurinile, kes muudab läbi innovaatiliste Telia digiesinduste klientide elu mugavamaks

 

Standardteenuste müügiprotsessi juhina analüüsib Katriin igapäevaselt võimalusi, kuidas muuta Telia teenustega liitumine klientide jaoks veelgi lihtsamaks. Üheks uudseks ja põnevaks lahenduseks on seejuures Telia digiesindus.

Digiesindus on justkui tavaline esindus, ent hoopis innovaatilisemal kujul. Seal on võimalik suhelda videokõne kaudu Telia teenindajaga kui ka saada kohe kätte eeltellitud seadmed. Digiesinduste eesmärk on jõuda regioonidesse, kus Telial täna lokaalne esindus puudub.

„Projekti erilisus on see, et Telia on digiesinduste loojana muutmas kogu jaekaubanduse kontseptsiooni. See on midagi täiesti uut ja ma usun, et me oleme isegi sellega natukene oma ajast ees. Usun, et oleme kirjutamas ajalugu ja hiljem vaadatakse tagasi, et just siit sai see alguse,“ kirjeldas Katriin.

Katriini jaoks on Telia töökohana eriline, kuna ettevõttes on võimalik julgelt erinevatele teemadele läheneda ja neid ellu viia. Lisaks innovaatilistele projektidele motiveerivad Katriini Telias ka ägedad juhid ja kolleegid, kes inspireerivad teda igapäevaselt natuke parem olema.


KÜMME KÜSIMUST JA VASTUST

Mis oli Sinu lapsepõlve unistuste töökoht ja kuidas on see tänase tööga Telias seotud?
Minu esimene mälestus lapsepõlve unistuste ametist oli soov olla detektiiv. Seda ma toona ka enda meelest juba olin, harrastades näiteks võõraste autode numbrimärkide ülestähendamist märkmikusse. Mäletan ka seda, et väikese tüdrukuna unistasin, et suurena tahaksin olla sama julge ja tugev nagu Pipi. Minu tänases rollis tuleb kindlasti ette hetki, kus tuleb olla nii detektiiv kui ka julgelt oma ideid esitleda (mida ma loodan, et teen veidi vähem otsekoheselt, kui seda tegi Pipi).

Mis on viimane teos, mida tarbisid (raamat, podcast, video jne)?
Mulle väga meeldivad raamatud. Olen siinkohal ka veidi vanamoeline, sest eelistan lugeda raamatut paberkandjal ja alles proovin audioraamatute maailma liikuda. Viimane raamat, mida lugesin oli “Neli tuhat nädalat. Surelike ajakasutus.” Pean tunnistama, et minu nn. guilty pleasure on true crime ehk tõsielulised krimi dokumentaalid ja podcastid.

Nimeta kolm sõna, mis iseloomustavad sinu jaoks Teliat
Kui ainult kolm, siis Dare, Care ja Simplify ehk Telia väärtused.

Mis on viimane asi, mis sa oma tööd tehes õppisid?
Mu töö tuletab mulle igapäevaselt meelde lihtsaid tõdesid. Viimati meenutasin endale, et ma kasutaksin teemade selgitamisel rohkem sõnu ja ei eeldaks, et kõik on minuga koheselt samal lehel.

Apple või Android?
100% Apple.

Kui sa saaksid omada mõnda supervõimet siis, mis see oleks?
Ajas rändamine. Ma tahaks rännata ajas nii edasi kui tagasi, olla tunnistajaks ajaloolistele hetkedele ja samas näha, kus on meie maailm aastate pärast.

Kontor või kodukontor?
Tasakaal mõlema vahel. Kontoris kolleegidega vahetut suhtlust ei asenda miski, kuid kodukontoril on ka omad võlud.

Kuidas sa hoiad tasakaalu töö ja eraelu vahel?
Aastatega on see lihtsamaks läinud. Arvan, et tajun ise paremini ka piiri, kui palju ma jõuan ning suudan aega paremini planeerida. Kindlasti julgen ka rohkem öelda “ei” ja vajadusel lükata asju tulevikku.

Kes on sinu suurim eeskuju?
Sellist kindlat eeskuju mul ei ole. Olen viimasel ajal tajunud, et olles ise võrdlemisi väikese riskitaluvusega, imetlen neid, kes julgevad riskida, teha suuri samme ja ei karda ebaõnnestuda, seda kõike parema tuleviku nimel.

Kui meil ei oleks internetti, siis
…tuleks see kiiresti leiutada!

 

Digitark koondab tehnoloogiateadlikke ja -huvilisi toimetajaid, kes otsivad üles põnevaimad ja kasulikumad tehnoloogiakillud Eestist ja laiast maailmast, et sinu elu oleks lihtsam, mugavam, toredam ja turvalisem.