„MasterChef Eesti“ 2. hooaeg toob vaatajani taas põnevad köögilahingud

#Inspira #MasterChef Eesti #telia tv
3 min lugemine

Kevadel Eesti parima meelelahutussaate tiitli pälvinud „MasterChef Eesti“ uus hooaeg jõuab oktoobri alguses eksklusiivselt Telia Inspira kanalisse. Värskel hooajal tuleb osalejatel lisaks omavahelisele mõõduvõtule kokku puutuda ka militaarvaldkonna esindajatega.

 

„MasterChef Eesti“ peaprodutsent Kaupo Karelson oli valmis kergitama veidi saladusloori uuel hooajal toimuvalt ning kinnitas, et saate tegijad ei jää kindlasti avahooaja loorberitele puhkama.

„Näiteks ootab osalejaid, kohtunikke ja kogu võttetiimi ees tõsine katsumus: üks saateepisood filmitakse Eesti mereväe laevade kodusadamas – Miinisadamas. Võistlejatel tuleb süüa teha nii 120 mereväelasele kui ka võluda välja gurmeeroog standardsest NATO-pakist. Selle osa filmimiseks loodi režissöörile ainulaadne mobiilne tehniline lahendus, et korraga salvestada mitme tiimi tegevust ja seda ülesvõtmist juhendada,“ avaldas Karelson.

Samas tõi saate peaprodutsent välja mõningad põnevad faktid ja numbrid ka „MasterChefi“ köögipoolelt. Ehk kui televaatajani tuuakse saates just andkeate kodukokkade omavaheline võistlemine, siis tegelikult tuleb erinevatel taustajõududel tagada see, et osalejatel oleks söökide valmistamiseks kõik vajalik olemas.

Faktid „MasterChef Eesti“ 2. hooaja kohta

  • Sarja tootmise jooksul telliti MasterChefi sahvrisse üle 500 erineva toiduaine;
  • Sarja tootmise juures on üks keerukamaid ülesandeid nõudepesu ning sellega tegeles tipphetkedel kuni 8 inimest. Keskmiselt tuli ühel võttepäeval pesta üle 1000 nõu või köögitarviku;
  • Kiire oli ka põllede pesuga, kuna mõnel päeval filmiti kolme erineva ülesande sooritust. Kokku oli kasutuses 67 põlle;
  • Ühtki kasutuskõlblikku toorainet ära ei visatud ning ülejäägid jagati tiimiliikmetele. Ka osalejate poolt varuga valminud toidud söödi meeskonna kiidusõnade saatel stuudios ära;
  • Saate valguslahendus tehti 2. hooaja tarbeks ümber – valgusallikate arv on uuel hooajal peaaegu kahekordne võrreldes esimese hooajaga.

„MasterChef Eesti“ 2. hooaja esimene osa on Telia Inspira kanali eetris laupäeval, 7. oktoobril.

Ka eesseisval hooajal saab saatesarja võitja auhinnaks 10 000 eurot ning ihaldusväärse MasterChef Eesti tiitli. Kevadel toimunud Eesti filmi- ja teleauhindade (EFTA) galal tunnistati „MasterChef Eesti“ esimene hooaeg Eesti parimaks meelelahutussaateks.

Eesti parimat amatöörkokka asub ka uuel hooajal välja selgitama kohtunike ja saatejuhtide trio koosseisus Orm OjaÕie Pritson ja Mihkel Heinmets.

Telia Eesti televisiooni ja meelelahutuse valdkonna juhi Birjo Kiige kinnitusel kerkis „MasterChef Eesti“ eelmise aasta sügisel lühikese ajaga Telia Inspira kanali kõige vaadatuimaks saateks, mistõttu on uuele hooajale kõrged ootused nii saate tegijate kui televaatajate poolt.

„“MasterChef“ purustas kõik senised Inspira kanali vaadatavuse rekordid, mis näitab, et kohalikule telepublikule läheb maailmakuulsa kokandussaate Eesti versioon väga korda. Ootame põnevusega uut hooaega ja olen täiesti kindel, et saame ka sel sügisel lähemalt tuttavaks mitmete andekate Eesti hobikokkadega, keda panevad vaatajate ees taas proovile kolm lemmikkohtunikku – Õie, Orm ja Mihkel!“ märkis Kiik.

„MasterChef Eesti“ esimese hooaja kõiki osasid saab hetkel vaadata Telia TV Inspira + keskkonnas. Saatesarja uue hooaja esimene osa jõuab Inspira kanali eetrisse oktoobris.

Inspira on eksklusiivne telekanal Telia TV teenuse klientidele, mis pakub laia valikut filme, eksklusiivseid sarju, põnevat omatoodangut ning spordiülekandeid.

 

Digitark koondab tehnoloogiateadlikke ja -huvilisi toimetajaid, kes otsivad üles põnevaimad ja kasulikumad tehnoloogiakillud Eestist ja laiast maailmast, et sinu elu oleks lihtsam, mugavam, toredam ja turvalisem.