
Eesti inimeste hinnangul on Telia jätkuvalt parima klienditeenindusega suurettevõte telekommunikatsioonivaldkonna ettevõtete võrdluses.
Uuringufirma RAIT Faktum & Ariko iga-aastase suurettevõtete teeninduse uuringu kohaselt sai Telia sideoperaatorite seas kõrgeimad hinnangud teeninduse, asjaajamise meeldivuse ning sõbralikkuse võrdluses. Samamoodi hinnati telekomide hulgas Teliat parimaks kliendimurede lahendamise ladususes ja täpsuses.
Kokkuvõttes hoiab Telia klienditeeninduse kvaliteedi vaates tugevat ja stabiilset liidripositsiooni võrdluses teiste telekomidega. Uuringutulemustest selgub, et Telia kliendid hindavad teenindust üha enam meeldivamaks.
Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juht Katre Liiberg ütles, et viimaste aastate kliendi- ja teeninduskogemuse uuringud näitavad, et vaatamata keerulistele perioodidele on Telia suutnud hoida klienditeeninduses väga head taset.
“Praeguse aja valguses peame üha enam pingutama, et pakkuda klientidele tipptasemel kliendikogemust ning hea meel on näha, et kliendid hindavad seda endiselt. Vaatame aktiivselt üle oma tegevusi kliendikogemuse kvaliteedi ja klientide rahulolu tagamiseks. Oleme pidanud alati oluliseks meie teenuste kättesaadavust, proaktiivsust ja personaalsust seal, kus vähegi võimalik,” lisas Liiberg.