Seesam kindlustus: uus lahendus aitab kliendikõnedega paremini toime tulla

#kommunikatsioonilahendus #Smart Connect #Telia Meetup
3 min lugemine

Seesam kindlustus on tänu Telia loodud uuele kommunikatsioonilahendusele Smart Connect muutnud oma klienditeeninduse veelgi paremaks ja kiiremaks. Lisaks hõlbustab uus lahendus ka ettevõttesisest suhtlemist.

 

Kuigi Telia hakkas uut oma kommunikatsioonilahendust pakkuma alles paar kuud tagasi, teenuse pilootprojektis osalenud Seesam kindlustus on Smart Connecti kasutanud juba eelmise aasta juunist.

Ettevõtte haldusjuht Tiina-Kai Vürst ütles, et kindlasti on see lahendus aidanud neil kliendikõnedega paremini toime tulla. Smart Connecti on võimalik laadida nii arvutisse kui nutitelefonis äpina kasutada. Seesam liitis Smart Connecti kõik töötajate mobiiltelefonid, mille tulemusel tekkis töötajatel äppi nimekiri oma kolleegide numbritest ja võimalus näha nende staatust.

„Meil oli vaja sellist kõnekeskuse lahendust, sest soovisime lauatelefonidest lahti saada ja klienditeenindust veelgi parendada. Seni vastasimegi lihtsalt kõnedele. Nüüd aga saame vajadusel kõne edasi suunata kolleegile, kes on parasjagu vaba, sest näeme ka tema staatust. Samuti näeme vastamata kõnede järjekorda ja saame klientidele kiirelt ja mugavalt tagasi helistada,“ kirjeldas Vürst.

Vürsti sõnul on paljude töötajate jaoks mugav ka see, et saab arvuti taga kõrvaklapid peas helistada. „Meie töötajad võtsid kõik need uued võimalused ruttu omaks ja ka klientidelt oleme saanud positiivset tagasisidet,“ ütles Vürst. Lisaks saab Smart Connectist välja võtta töö parendamiseks vajalikku statistikat, mida Seesamis samuti kasutatakse.

Vürsti sõnul tundubki Smart Connecti lahendus eriti sobilik just eelkõige väikestele ja keskmistele ettevõtetele oma kõnekeskuse loomiseks. „Meil olid pilootprojekti kaasatud kahjukäsitluse osakonna assistendid, kes katsetasid Smart Connecti kõnekeskuse funktsionaalsust,“ rääkis Vürst. Programm tundus igati mugav, sobilik ja paindlik Seesami jaoks.

„Meil on Smart Connectist kindlasti kasu olnud. Telia on andnud meile õnge, et saaksime ise kala püüda,“ ütles Vürst. „Saame ise vajalike moodulite abil luua selliseid sisemisi ja välimisi kõneringe, mida meil just parasjagu vaja on. See on suur pluss, et selle lahenduse sees saab paindlikult vastavalt vajadustele ehitada oma protsessiskeemid,“  ütles Vürst.

 

Smart Connecti võimalused:

  • Telia veebipõhine kommunikatsioonilahendus Smart Connect võimaldab hõlpsasti suhelda klientide ja kolleegidega asukohast sõltumata kasutades arvutit või nutitelefoni.
  • Smart Connect aitab tõhusalt korraldada klientide kõnedele vastamise, nende haldamise ja suunamise, et suhtlus klientiga oleks võimalikult sujuv ja mugav.  Lisaks võimaldab see hallata veebitelefoni ja kõnejärjekorda vältides pikki ooteaegu.
  • Vajadusel saab välja võtta ka kõnede statistika, mis annab võimaluse analüüsida sissetulevate kliendikõnede mahtu ja ajalist jaotuvust, mille abil saab paremini planeerida vajalikku tööjõuressursi.
  • Lahendus võimaldab kiiret ligipääsu kolleegide kontaktidele ning koheselt on võimalik näha ka inimeste staatust, ehk sisuliselt on ühendus kolleegiga ühe kliki kaugusel. Staatuse nägemine enne kõne suunamist aitab kindlaks teha, kas kolleeg on näiteks kõnega hõivatud või hoopis puhkusel.
  • Smart Connect sobib lihtsa teenindusmudeliga ettevõtetele, kelle jaoks on telefon oluline kanal klientidega suhtlemisel. Teenusest on abi ettevõtetel, kellel on suur jaekliendibaas ja igapäevaselt tuleb klientidelt palju kõnesid ning on vajadus analüüsida kõnede statistikat.

 

Smart Connecti lahendusest tuleb juttu ka Telia MeetUp`il, mis toimub juba 25. mail Telia peamajas (ruum nr. 3).

Tutvu kavaga ja registreeru Telia Meetupile >