Oskus on kingitus. Sotsiaalmeedia trend ja digiturvalisus

#oskus on kingitus #sotsiaalmeedia #Telia jõulukampaania #Turvalisus
1 min lugemine

Telia jõulukampaania “Oskus on kingitus” toob vaatajateni viis südantsoojendavat videoklippi, mis kannavad sõnumit “Kingime oskusi”. Igas klipis lööb kaasa ka vähemalt üks Telia töötaja. 

 

Jõuludeks võib kinkida ka asju, mida paberisse pakkida ei saa – need võivad olla oskused, mis teevad kellegi päeva eriliseks. Klippides näeme, kuidas osalejad jagavad põnevaid oskusi kokkamisest ja talisuplusest nutikella kasutamise ning küberturvalisuse tarkusteni.  

Loodame videotega inspireerida inimesi avastama uusi oskusi ja neid omavahel jagama – läbi nende teeme maailma natuke paremaks ja inimesi omavahel lähedasemaks. 

Teises klipis astuvad Telia tegevjuht Holger ja tema tütar Isabel sotsiaalmeedia maailma. Isabel näitab isale, kuidas saab sotsiaalmeedias koos lõbusalt aega veeta – nad õpivad ära salajase käepigistuse ja filmivad selle üles. Holger jagab vastu, kuidas tagada turvalisus sotsiaalmeedias ning kuidas õigesti reageerida erinevates olukordades. Lõbu ja turvalisus käivad käsikäes! 

 

Olgu ka Sinu jõulud täis avastamisrõõmu, oskuste võlu ja hetki, mis jäävad meie südamesse kauaks!

Digitark koondab tehnoloogiateadlikke ja -huvilisi toimetajaid, kes otsivad üles põnevaimad ja kasulikumad tehnoloogiakillud Eestist ja laiast maailmast, et sinu elu oleks lihtsam, mugavam, toredam ja turvalisem.