
Alates 2. juulist muutub Mobiil-ID väljastamine varasemast mugavamaks, kiiremaks ja lihtsamaks ning Telia kliendid saavad kogu Mobiil-ID taotlemise ja aktiveerimisega seotud asjaajamise tehtud Telia iseteeninduses.
Üks olulisemaid muutusi on Mobiil-ID väljastamisel see, et kui seni pidi iga inimene oma Mobiil-ID teenuse politsei veebilehel eraldi aktiveerima, siis alates 2. juulist aktiveeritakse sertifikaadid automaatselt koos Mobiil-ID liitumisega Telia iseteeninduses.
Samuti peab arvestama sellega, et alates 2. juulist saavad Telia kliendid Mobiil-ID-ga liituda vaid Telia iseteeninduses ning Telia esindustes enam liitumise võimalust ei ole.
Lisaks on alates 2. juulist võimalik ühel inimesel vormistada endale ka mitu erinevat Mobiil-ID liitumist (erinevatele telefoninumbritele).
Telia jätkab ka edaspidi oma klientide personaalset informeerimist, kui kliendil hakkab lähenema Mobiil-ID sertifikaatide kehtivuse lõppemise kuupäev. Selle kohta edastatakse klientidele meeldetuletus SMS-i teel.
Täpsema info Mobiil-ID taotlemise ja aktiveerimisega seotud muudatuste kohta leiab Telia veebilehelt.
Millised sammud tuleb Telia kliendil teha Mobiil-ID taotlemiseks alates 2. juulist (kui olemasoleva Mobiil-ID sertifikaadid aeguvad)
- Kui Sinu Mobiil-ID sertifikaadid hakkavad aeguma, saadab Telia Sinu poolt märgitud postiaadressile uue SIM kaardi;
- Sisene Telia iseteenindusse;
- Vali mobiili number, millele soovid Mobiil-ID tellida;
- Aktiveeri uus Mobiil-ID toega SIM-kaart;
- Oota kuni uus SIM-kaart on aktiveeritud. See võib võtta kuni 10 minutit;
- Vali Mobiili lisateenused-> Mobiil-ID;
- Oota ära SMS kinnituskood;
- Nõustu teenusetingimustega;
- Allkirjasta teenusleping ID-kaardi ja selle kehtiva PIN2 koodiga;
- Kui teenus ja sertifikaadid on aktiveeritud, saadame sulle SMS kinnituse;
- Head kasutamist!
Mobiil-ID-ga seotud peamised erinevused vana ja uue korra järgi