Järgmiste jõulude sisseostud teeme juba TikTokis?

#sotsiaalmeedia #tiktok shop
2 min lugemine

Inglismaal ja Indoneesias saab TikTokis juba poodelda, USA on järgmine.

 

On väljajoonistunud muster, kuidas äppidest, mis algselt on lahedad videode, piltide või muu sisu jagamise kohad, muutuvad mingil hetkel suurteks interneti turuplatsideks. E-kaubandus teeb võidukäiku ja sellest aina kasvavast ärist ei kavatse ilma jääda ka TikTok. Ostude tegemine otse äpist on hetkel veel lapsekingades, kuid kahtlemata saab sellest üha kasvav äri. Sõnumirakenduse WhatsApp võimalusest banaane osta rääkisime paar kuud tagasi.

Kui Aasias on TikTokist ostmine hooga käima läinud, siis USA-s on seni veel peamiselt ettevalmistusi tehtud. Tuleb leida uusi töötajaid, luua laod ja logistikakeskused, kustkaudu kaupa liigutada ja klientidele tagastamise võimalus. Nii ongi saamas ühest Hiina videodega jändamise äpist ka maailmast üha suuremat tükki hammustav e-pood. Ameeriklased peaksid saama sealt oma oste teha juba eesootavatel jõuludel.

E-kaubandus on viimastel aastatel pööraselt kasvanud ja on kuum teema vaat et kõigis juhtivates interneti ettevõtetes. Ees ootavaid arenguid oleks raske ülehinnata. See on äri, mis alles hakkab tõelisi tuure koguma. TikTokil on üle maailma umbes 750 miljonit kasutajat, mis teeb sellest ideaalse platvormi erinevatele brändidele, kus teha reklaami ja ühtlasi ka müüki.

 

Hardi õppis Balti filmi- ja meediakoolis ning töötab vabakutselise režissöörina, aga tema argipäeva mahub nii kooli täienduseks kui kõrvale ka mitmeid hobisid. Reisimise ning filosofeerimise kõrval katsetab Hardi ka erisuguseid digitehnoloogilisi süsteeme, programme, portaale ja rakendusi, et selgitada välja need, millised aitavad oma elu kvaliteetsemalt korraldada.