Äriklientide hinnang Teliale kasvas hüppeliselt

#äriklient #väike ettevõte
2 min lugemine

Telia väikeäriklientide soovitusindeks (NPS) paranes eelmisel aastal 10 punkti võrra, mis on võrreldes 2018. aastaga koguni kaks korda kõrgem.


Mullu neljandas kvartalis oli äriklientide NPS 23, jätkates jõudsat kasvu ka aasta teises pooles.

Väikeäriklientide hinnangul pälvib enim kiidusõnu Telia usaldusväärsus teenusepakkujana, teenuste kvaliteet, uuendusmeelsus ja pakutud lahenduste sobivus kliendi vajadustega.

„Oleme soovitusindeksi kasvu üle eriti rõõmsad seetõttu, et juba aastaid on Telia teadlikult panustanud just väikeäriklientidesse, kelle rahulolu peame oluliseks kogu Eesti ettevõtluskeskkonna arenemisel. Oleme tänulikud oma klientidele selle eest, et nad on meie püüdlusi märganud,“ ütles Telia Eesti keskmiste ja väikeste äriklientide osakonna juht Tuuli Kruusimägi.

Tema sõnul kinnitab Telia usaldusväärsust koostööpartnerina ka otsustajate omnibussi uuring, milles osalesid kõigi kohalike telekomifirmade teenuste kasutajad. Uuringus osalejad hääletasid Telia teenused ja lahenduste toimimise parimaks, pidades neid olulisemaks ka näiteks soodsamatest hindadest.

Kuigi soovitusindeksi üldine skoor tegi tugeva kasvu, oli ka vajakajäämisi, kus enim toodi välja hinna-kvaliteedi suhet ning asjaajamise lihtsust.

„Kindlasti ei kavatse me loorberitele puhkama jääda, vaid panustame jätkuvalt veelgi personaalsemasse teenindusse ning kiiremasse probleemide lahendamisse. Lisaks arendame pidevalt oma võrke ja parendame nende turvalisust,“ lisas Kruusimägi.

Ühtlasi tuletab Telia meelde, et ärikliendid saavad professionaalset abi Telia äriklientide info- ja nõuandenumbrilt 1551, kus nõustavad mitmekesise teadmiste pagasiga ärikliendikonsultandid, kes orienteeruvad ühtviisi hästi nii kõnede, interneti kui seadmete maailmas. Kogenud meeskond keskendub eelkõige väikeettevõtetele sobivate kontoritöö terviklahenduste pakkumisele ning nõustab ühes kuus üle 5000 ärikliendi.