Kas juba märkasid, et Telia veebi avaleht muutus?

#koduleht #Telia
2 min lugemine

Detsembris hakkasime sammhaaval tegema ärikliendi avalehe muudatusi. Tõstsime ringi erinevate infoplokkide järjekorra ja lisasime ka mõningat uut vastavalt oma klientide soovidele.

 

Miks me seda teeme?

 

Üldjuhul soovib klient teenusepakkuja kodulehele tulles leida oma küsimusele või probleemile kiirelt ja lihtsalt lahenduse. Uurisime klientidelt, mida nad täna enim vajavad ning muutsime avalehe loogikat seda teadmist arvesse võttes.

Püüame oma kliente üha enam arendusprotsesside käigus kaasata, sest ainult koostöös klientidega suudame muuta klienditeekonda veelgi lihtsamaks ja loogilisemaks. Meie soov on pakkuda Telia digikanalites parimat kliendikogemust ja teenuseid, mis aitavad kliendil oma äri ajada.

 

Mis muutus?

 

Kolm vajaduste kategooriat aitavad leida kiirelt olulised teenused:

  • Kõned ja internet
  • IT ja küberturvalisus
  • Digitaliseerimine

 

 

 

Kategooriatest leiad huvipakkuvad teemad, mille kaudu jõuad koondlehele, kust leiad kõik teenused selles teemas.

Lihtsustasime kiirviiteid ning lõime otsetee vaid olulisimatele enim kasutatud lehtedele.

 

 

Tõstsime lehel nähtavamale kohale pakkumised ja kampaaniad, et ajakohased pakkumised oleksid koheselt leitavad.

 

Soovime, et meie kliendid saaksid alati vastuse tekkinud küsimustele ja leiaksid sobivaima lahenduse. Tõime kohe esilehele uue, kontaktibloki, kus saab teha muudatusi iseteeninduses, kirjutada ärikliendi haldurile või tellida tagasihelistamine.

 

 

Soovime, et meie veeb pakuks head kasutuskogemust ning lihtsustaks meie klientide teekonda soovitud teenuseni.