Uut moodi lähenemine: Telia ja Reval Café panevad klientide teenindamisel seljad kokku

#Katre Liiberg #Reval Cafe #Telia esindus
2 min lugemine

Alates sellest laupäevast (1. juunist) saab Rocca al Mare kaubanduskeskuses näha ja kogeda Telia ja Reval Café ühiskontseptsioonil põhinevat koostöömudelit, kus n-ö ühe katuse alla on kokku toodud Telia esindus ja Reval Café kohvik.

 

“Laupäeval ehk 1. juunil leiabki meil aset ühine avamispidu, millega ühtlasi tähistame lastekaitsepäeva ning mille raames toimuvad erinevad üritused: esineb Getter Jaani, räägime küberkiusamise vastasest programmist ja nutitelefonide kasutamisest ning kõige selle kõrvale pakub Reval Café maiustusi,” ütles Telia Eesti jaeäri juht Katre Liiberg.

Tegu on kaheksanda Telia esindusega, mis on üle viidud tänapäevaseid vajadusi toetavale kontseptsioonile, Tallinnas on see neljas uuenduskuuri läbi teinud esindus.

“Meie lähenemine eristub kõigist konkurentidest nii kontseptsiooni kui ka pakutavate võimaluste poolest. Lisaks kasutame oma uuendatud esindusi erinevate sündmuste tarbeks, on need siis koolitused, arutelupaneelid, esitlused või pühade tähistamised – kaubanduspind ei pea toimima ainult kaubandus- või teeninduskohana. Oluline on pakkuda külastajatele lisaväärtust uute oskuste, teadmiste või kogemuste näol,” märkis Liiberg.

Tema sõnul on näiteks Rocca al Mare keskuse külastajatel tore võimalus ühendada Telia esindusse tulek lõunasöögi või kohvipausiga. Kusjuures Reval Café kohvikus saab ostude eest tasuda mTasku mobiilimakse lahendusega.

Eesti suurima kohvikuketi Reval Café jaoks on avatav Rocca al Mare kohvik juba seitsmeteistkümnes. Reval Caféle iseloomulikult pakub ka uus kohvik toekaid hommikusööke, püsiklientide lemmikeineid, igapäevaselt vahelduvaid lõunapakkumisi, tippkvaliteetset kohvi, laia valikut pagari-, kondiitri- ja take away tooteid.

Uuendatud esinduses saavad kõik kliendid kasutada toodete ja teenustega tutvumiseks nii digitaalseid kanaleid kui ka kohapealset personaalset teenindust. Üheks oluliseks uuenduseks on interaktiivsed puutetundlikud nutiekraanid, kus klient saab kas üksi või koos konsultandiga kasutada Telia e-poodi, tutvuda erinevate tootjate samas hinnaklassis olevate seadmetega ja neid võrrelda, lisaks uurida mobiilipakette või oma koduse aadressi internetiühenduse võimalusi.

Rocca al Mare esinduse avamine on osa Telia esinduste uuendamise programmist, mille käigus muudetakse kõik esindused moodsaks ja interaktiivseks. Sellel aastal uuendab Telia üle Eesti viite esindust eesmärgiga pakkuda klientidele ja töötajatele positiivset kogemust, kasutajamugavust ja funktsionaalsust.

 

ehk Digitark R@igo usub, et kuna (digi)tehnoloogia pakub täna võimalust efektiivsemalt tööd teha, mõnusamalt meelt lahutada ja mugavamalt oma igapäevatoimetusi ajada kui kunagi varem, oleks patt seda mitte kasutada.