Telia ja Apple’i koostöö lihtsustab kohalike ettevõtete elu

#apple #arvutid #ipad #iPhone
2 min lugemine

Telia Eesti ja Apple’i vahelise koostöö tulemusena valmis Eesti ettevõtetele esmakordselt pakutav Apple Businessi lahendus, mis muudab mugavamaks, lihtsamaks ja turvalisemaks kõigi äriklientide elu, kellel on plaanis oma töös kasutusele võtta iPhone või iPad.

 

Telia Eesti IT teenuste juhi Taavi Talve sõnul aitab loodud lahendus ettevõttel, kes soetab endale näiteks iPhone’i, iPadi või Apple’i arvuti, edaspidi oma aega kokku hoida ning keskenduda oma põhitegevusele.

Kui seni tähendas Apple’i seadmete tööks ettevalmistamine käsitööd, siis uus protsess on palju lihtsam, kiirem ja turvalisem. Kui ettevõte ostab endale uued Apple’i seadmed, lisab Telia need kliendi Apple Businessi keskkonda ning seadmed on kaugelt seadistamiseks valmis.

“Kui kuller järgmisel päeval seadmed kliendi juurde toimetab, seadistatakse seadmed esmasel käivitamisel automaatselt, vastavalt ettevõtte poolt määratud nõudmistele ja tingimustele,” selgitas Talve.

Tema kinnitusel saab sel moel määrata, kuidas Apple’i toodet kaugseadistada, paigaldada erinevaid äppe, otsustada, mida töötaja telefonis saab või ei saa teha, rakendada turvapoliitikat jne.

Teenuse kasutamise eelduseks on Apple Businessi konto, mille saab ja peab iga klient ise Apple’i kodulehel tegema.

Programm puudutab ettevõttele ostetud (mitte töötajate isiklikke) seadmeid alates 2011. aastast.(iOS 7 või uuem/ OS X Mavericks 10.9 või uuem). Telia kaudu saab Apple Businessi programmiga liita vaid Telia kaudu ostetud seadmeid.

Lisaks pakub Telia kõigile äriklientidele võimalust hallata oma erinevaid mobiilseid seadmeid, et kogu ettevõtte mobiilseadmete park oleks professionaalselt majandatud ning ettevõte ise saaks keskenduda oma põhitööle.

 

 

 

 

 

Mina kirjutan peamiselt nutitelefonidest ja nendega seonduvast (rakendused, hooldamine). Samuti annan ülevaateid arvutitest ja nende lisaseadmetest – kuidas oma seadmete eest hoolitseda ja mismoodi valikut teha.