Kontoritöö tõhustamiseks vali lisaseadmed, mis tõesti tööd lihtsustavad

#kontoritöö #lisaseadmed #töökoht
3 min lugemine

Kontoritöö efektiivsemaks ja mugavamaks muutvad lisaseadmed tähendavad paremini kasutatud aega ja motiveeritud töötajaid. Millised töövahendeid lisaks tavapärasele arvutile võiks kontoris olla?

 

Füüsiline töökoht olgu ergonoomiline ja mugav
Viimastel aastatel on sülearvutite osakaal lauaarvutite arvelt jõudsalt suurenenud. Sülearvuti on kompaktne ja hea valik liikuvale inimesele, ent ergonoomiliseks tööks oleks mõistlik kasutada mõningaid lisaseadmeid – suurema ekraani, täismõõdus klaviatuuri ning kätt toetava juhtmevaba hiirega. Suurem lisamonitor säästab silmi ning mitme monitori liitmine võimaldab ekraanipilti jagada. Et lisaseadmete ühendamine ei kulutaks liialt väärtuslikku aega, on hea võimalus kasutada dokki – paljude ühenduspesadega seadet.

Tarkvarata tööd ei tee
Arvuti soetamisel tuleb mõelda ka tarkvarale, et töötamist saaks alustada koheselt arvutit avades. Kontoritarkvarapakette on arendatud erinevate vajaduste tarbeks, kuid ettevõtjale soovitaks valida selline pakett, kus on pilvepõhine failide ühiskasutamine ja jagamine, nagu näiteks Office 365. Programme saab täna ka rentida, tasudes mugavalt kuumakseid.

Ka paberivabas kontoris võib tekkida vajadus printeri järele
Paberarved on küll ajalugu, kuid vahel on siiski printerit vaja. Millist valida? Oluline multifunktsionaalsus – tänapäevased printerid täidavad edukalt ka koopiamasina ja skänneri ülesandeid ning on arvutiga ühendatavad üle WiFi-võrgu või sinihamba kaudu, vajamata tülikaid kaableid. Lisaks saab uue põlvkonna printeritega liita pilvepõhiselt ka teisi kasutajaid. Tutvu ka hallatud printimise teenusega.

Koosolekute ja ajurünnakute asendamatu kaaslane Flip
Ekraan lihtsustab esitlusi ja ajurünnakuid, võimaldades näidata osalejatele pilte ja graafikuid. Samsungi interaktiivne tahvel Flip ühendab ekraani ja valge tahvli, võimaldades presentatsiooni sisu jagada osalejatele lihtsa vaevaga läbi WiFi-ühenduse interneti, sinna samal ajal sinna sõrme või spetsiaalse pliiatsiga märkmeid teha. Flipiga on võimalik kuvada ekraanile sisu nii arvutist, nutitelefonist kui ka tahvelarvutist ning see on kasutatav horisontaalselt ja vertikaalselt.

Hea nipp muuta töö kontoris veel sujuvamaks!
Dokumentide allkirjastamiseks ja isikutuvastust vajavatesse tööalastesse rakendustesse sisselogimiseks ei ole enam vaja varustada iga töötajat ID-kaardilugejaga, vaid liituda läbi mobiilioperaatori Mobiil-ID teenusega. Mugav digitaalne isikutunnistus Mobiil-ID on mobiilitelefonis või tahvelarvutis, olles omanikuga alati kaasas ja vajamata lisaseadmeid. Mobiil-ID abil saab siseneda e-keskkondadesse, teha makseid, sõlmida tehinguid ja anda digitaalallkirju, säästes igapäevast tööaega.

Korraliku WiFi-võrguta tulemusi ei tule
Kontoritehnika ja tööks vajalike seadmete kasutamise olulisimaks faktoriks on kvaliteetne ja turvaline internetiühendus. Parim WiFi-võrk katab kõiki ruume ning võimaldab eraldada töötajate ja külaliste kasutatava internetivõrgu. Telia terviklikust kontorilahendusest lähemalt loe SIIT.

Kui vajate spetsialisti nõuandeid Teie ettevõttele vajalike seadmete või teenuste valimisel, võtke julgelt ühendust ärikliendi teenindusega telefonil 1551.  Ärikliendi konsultandid aitavad  teil teha ettevõtte vajadustest lähtuvaid valikuid, et muuta töö kaasaegsemaks, mugavamaks ja efektiivsemaks.

 

Digitark koondab tehnoloogiateadlikke ja -huvilisi toimetajaid, kes otsivad üles põnevaimad ja kasulikumad tehnoloogiakillud Eestist ja laiast maailmast, et sinu elu oleks lihtsam, mugavam, toredam ja turvalisem.