Spotify hakkab müüma kontserdipileteid

#spotify
2 min lugemine

Populaarne voogedastusplatvorm võib areneda piletite vahendajaks fännidele ja hakata kandma üle kontserdite heli.

 

Spotify testib uut veebilehte, kus soovijad saavad osta kontserdipileteid. Hetkel proovitakse keskkonda piiratud artistide valikuga ja USA-s toimuvatel kontserditel. Juba juunist on äpis kasutusel Live Events Feed, kus soovijad on saanud osta pileteid, kuid seda läbi kolmanda osapoole ehk piletimüügiga tegeleva ettevõtte. Uus lahendus aga võimaldab osta pileteid otse Spotifys.

Spotify esindaja sõnul on nad võimalust pileteid osta ennekõike testimas, et näha, kas sellest tuleb midagi suuremat, mis võiks olla kättesaadav kõigile. “Me testime uusi ideesid ja tooteid pidevalt. Mõned neist jõuavad laiema avalikkuse ette, teised jäävad nö õppetundideks,” teatas Spotify esindaja. Spotifysse saaksid pileteid lisada klubid, esinemispaigad, ürituste promootorid ja artistid ise, tehes äpist justkui oma agendi. Spotify ise ei määra piletite hinda, küll aga võtab broneerimistasu.

Piletite ostmiseks on vaja teha Spotify konto, ost sooritada ning kontserdipaigas piletid koos ID-kaardiga ette näidata. Piletite edasimüümine pole võimalik.

Sarnast lahendust üritab teha ka TikTok, et aidata artistidel live-üritusi promoda. Kuuldavasti on neil töös oma muusikastriimingu äpp, mille eesmärk on konkureerida Spotify ja Apple Musicuga. Esimesed artistid, kelle kontserditele saab pileteid läbi Spotify osta on Demi Lovato, OneRepublic, Usher jt kirjutab The Verge.

 

 

Hardi õppis Balti filmi- ja meediakoolis ning töötab vabakutselise režissöörina, aga tema argipäeva mahub nii kooli täienduseks kui kõrvale ka mitmeid hobisid. Reisimise ning filosofeerimise kõrval katsetab Hardi ka erisuguseid digitehnoloogilisi süsteeme, programme, portaale ja rakendusi, et selgitada välja need, millised aitavad oma elu kvaliteetsemalt korraldada.