Smart Connect – uus lahendus, mis hõlbustab suhtlemist nii klientidega kui ka kolleegidega


Töö on muutunud mobiilsemaks ning see trend mõjutab pea kõiki valdkondi. Ühest küljest avab see ettevõtete jaoks uued võimalused, teisest aga seab väljakutsed näiteks klientidega suhtlemisel ning sageli ka ettevõttesiseselt kontakti hoidmisel, sest kolleegid ei istu enam kogu aeg üksteise kõrval laua taga kontoris.

 

Ilmselt iga ettevõte soovib, et ükski kliendikontakt ei läheks kaotsi ja ka ettevõttesisene suhtlus oleks lihtne ja sujuv. Telia lõi selleks lihtsa lahenduse. Veebipõhine kommunikatsioonilahendus Smart Connect võimaldab hõlpsasti suhelda klientide ja kolleegidega asukohast sõltumata kasutades arvutit või nutitelefoni – kodus, kontoris või hoopis kohvikus.

Kliendid on ettevõtte kõige kallim vara ja iga tähelepanuta jäänud kliendikontakt võib tähendada realiseerimata jäänud äripotentsiaali. Smart Connect aitab tõhusalt korraldada klientide kõnedele vastamise, nende haldamise ja suunamise, et suhtlus klientiga oleks võimalikult sujuv ja mugav.  Lisaks võimaldab see hallata veebitelefoni ja kõnejärjekorda vältides pikki ooteaegu. Vajadusel saab välja võtta ka kõnede statistika, mis annab võimaluse analüüsida sissetulevate kliendikõnede mahtu ja ajalist jaotuvust, mis omakorda võimaldab paremini planeerida vajalikku tööjõuressursi. Näiteks kui tippajal on vaja kõnedele vastamiseks rohkem inimesi, siis vaiksemal perioodil saavad töötajad tegeleda muude tööülesannetega.

Kui ettevõttes ei ole ühtset süsteemi, mis võimaldaks näha töötajate staatust ehk nt seda, kas inimene on kõnega hõivatud või üldsegi töölt eemal, võib kontakti saamine osutuda keeruliseks või kõne võib tabada kolleegi väga valel hetkel. Nii mõnigi meist on teinud kolleegile üllatuskõne, kui ta parasjagu mere ääres oma puhkust nautis. Smart Connect aitab selliseid olukordi vältida. Lahendus võimaldab kiiret ligipääsu kolleegide kontaktidele ning koheselt on võimalik näha ka inimeste staatust, ehk sisuliselt on ühendus kolleegiga ühe kliki kaugusel.

Smart Connect sobib lihtsa teenindusmudeliga ettevõtetele, kelle jaoks on telefon oluline kanal klientidega suhtlemisel. Teenusest on abi ettevõtetel, kellel on nt suur jaekliendibaas ja igapäevaselt tuleb klientidelt palju kõnesid ning on vajadus analüüsida kõnede statistikat. Samuti lihtsustab lahendus oluliselt organisatsioonisisest suhtlemist, kui ettevõttes ei ole tsentraalset kontaktiraamatut kolleegide kontaktinfo leidmiseks.